Vel møtt!

Foto am 22.10.14 um 23.19 #2 Velkommen til Den gråtfagre Gudinne! Jeg har idag gleden av å innvie min nye blogg med et lite velkomstinnlegg. Dette skal bli mitt lille filosofiske hjørne hvor jeg deler mine tanker og synspunkter med verden, spesielt i forhold til naturreligion. Som mange av de som allerede kjenner meg vet, utøver jeg en form for naturbasert spiritualitet kalt Wicca. Dette et område som opptar en stor og viktig del i livet mitt. Desverre har jeg følelsen av at moderne naturreligioner generelt sett blir veldig lite belyst og veldig lite forstått i nordiske land, noe som var en av hovedgrundene til å starte dette prosjektet. Jeg håper på å inspirere, stimulere og skape rom for diskusjon, men mest av alt håper jeg på å øke en allmen forståelse av nyhedenske trosretninger. Vær velsignet og velkommen! xx Mati

Leave a Reply

